HKOdin.dk | Hockeyklubben Odins onlineunivers
Hockeyklubben Odin
Solbærvej 5, Odense
Send en mail
kontakt@hkodin.dk

Lån Hockeyklubben Odins lokaler

 

Udlån af Hockeyklubben Odins lokaler sker kun til klubbens medlemmer.

Et medlemskab koster fra 350 kr. årligt (pris for at være "Aktive støtter"). Læs mere om medlemskab her: http://hkodin.dk/medlem/

Medlemmer kan låne klubbens lokaler ved at kontakte...

Prisen for at låne klubbens lokaler er beskrevet nedenfor. Være opmærksom på at der er særlige rabatter for medlemmer der har frivillige opgaver i klubben. Du kan finde dokumentet Frivillighedsgoder her.

Maiken Henriksen

Maiken Henriksen

Udlånskoordinator

28 72 67 02

maikenmulle90@icloud.com

Retningslinjer for lån af klubhuset

Udlån af klubhuset til medlemmer af hockeyklubben Odin 

Hvis du har lånt klubhuset i en weekend, er der adgang til klubhuset fra fredag til søndag. 

Først når klubhuset er godkendt efter endt lån, får du dit depositum retur. 

Klubhuset er dimensioneret til ca. 60 personer, og der må ikke inviteres flere end 60 personer til fest mm.

 

Udlevering og aflevering af nøgle:

Nøglen udleveres af Maiken i klubhuset.

Nøglen afleveres på samme vis til Maiken i klubhuset, hvor der laves kontrol af rengøring. (Med mindre andet er aftalt.)

Når du modtager klubhuset, kan vi ikke garantere at det er i fuldt rengjort stand, da klubhuset rummer aktive medlemmer. Vi forventer dog stadig at det bliver afleveret rengjort.

 

Praktisk information om huset

Du kan benytte det store lokale og det tilhørende køkken. De øvrige lokaler skal være aflåste og må ikke benyttes. Der er toiletter i de to forreste omklædningsrum og ét i gangen. 

Gårdhaven og rygning

Der er mulighed for at benytte gårdhaven, som der er adgang til for enden af gangen. Døren binder, så skub hårdt til. Der står et bålfad, som gerne må benyttes. 

RYGNING MÅ KUN FOREGÅ I GÅRDHAVEN

Porten i gårdhaven er låst og må ikke åbnes. 

 

Musik og støj

I det store lokale står et anlæg og to højttalere, som du gerne må anvende. Efter kl. 22.00 skal terrassedørene i det store lokale være lukkede, så naboer ikke generes af støj. 

Alle døre holdes lukket efter kl. 22, musikken skal slukkes senest kl. 02.

 

Service, køleskabe og frysere

Der er service til 60 personer.

Ødelagt service koster 20,- pr. del i erstatning.

Maiken skal informeres om ødelagt service, da det fratrækkes depositum. 

I kan benytte både det store køleskab og fryser i køkkenet samt køleskabet i baren. 

Vær opmærksom på, at samtidig brug af flere elartikler i de elkontakter, der sidder omkring vask og komfur, kan medføre strømafbrydelse. Sker dette, sidder elboksen i gangen i det første omklædningsrum. 

Obs: Begge kaffemaskiner kan ikke køre samtidig i kontakten, hvor de er placeret, flyt evt den ene maskine til kontakten ved komfuret.

 

Slutrengøring:

Efter lån af klubhuset, skal huset stå rengjort:

For enden af gangen, ud for gårdhaven,står rengøringsmidler og artikler

Toiletter:

Alle 3 toiletter rengøres ( toiletkumme, håndvask og gulvet vaskes)

Fællesrum:

Alle borde og stole tørres af, stolene sættes op og bordene flyttes på plads.

Gulvene støvsuges/fejes og vaskes grundigt

Baren og barstolene tørres af

Køkken:

Køleskabet tømmes og tørres af

Køkkenbordet, komfur og overflader tørres af

Ovnen tørres af

Opvaskemaskine tømmes

Køkkengulvet og gulvet i baren vaskes grundigt

Affald:

Dåser, glas og pap, skal i selv bortskaffe

Restaffald skal i containeren, mad og restaffald skal i den samme container

Husk at tømme skraldespanden, nøglen til containere ligger i den øverste skuffe, den ligner en oplukker og er trekantet i enden

Mellemgang:

Gulvet støvsuges/fejes og vaskes grundigt

Er klubben ikke rengjort tilstrækkeligt, fratrækkes depositum.

 

Praktisk :

I skal selv medbringe toiletpapir,viskestykker, karklude, opvasketabs, opvaskemiddel og håndsæbe.

 Hvis I skal bruge fryseposer, husholdningsfilm, bagepapir, etc., skal dette ligeledes medbringes. 

Du vil kunne opleve at gulv, toiletter og lignende er beskidte/brugte når du ankommer til klubhuset, dette skyldes at Odin er et aktivt klubhus, og bliver benyttet flittigt.

Husk Odin er et klubhus og ikke et forsamlingshus.

Ved stævner skal klubbens spillere og modstanderhold have mulighed for at benytte baderummene.

 

Før I forlader klubhuset

  • Klubhuset skal være grundigt rengjort.
  • Borde og stole skal stå som ved modtagelsen.  
  • Sørg for, at alle vinduer er lukkede, og at dørene er låst. 
  • Tøm alle skraldespande. 
  • Opvaskemaskinen tømmes og porcelæn og bestik skal sættes på plads på de rigtige steder. 
  • Cigaretskodder og andet affald fjernes fra gården.

 

Regler og priser for udlån af klubhuset:

Klubben udlånes kun til aktive medlemmer. 

Det er ikke muligt at melde sig ind kun for at låne klubhuset. 

Det koster 2000 at låne klubhuset i en weekend (fredag - søndag), samt  1000 kr. i depositum.

Klubhuset kan lånes en eftermiddag/aften for 300 kr. her gælder samme vilkår for depositum og rengøring. 

 

Beløbet indbetales til Palle via mobilepay (29 87 28 26) senest 14 dage før udlån. Det er vigtigt  at notere  dato og klubhusudlån i overførslen.

 Depositum tilbagebetales senest 14 dage efter godkendt aflevering.

 Laves aftalen inden for 14 dage, betales pengene samme dag. 

Ved betaling tages der et screenshot, der sendes til Maiken (28 72 67 02). som er ansvarlig for udlån, og som du aftaler nærmere ang. brugen af klubhuset med. 

 

Priser for aktive frivillige i Odin 

Trænere, koordinatorer og bestyrelsesmedlemmer kan én gang årligt låne klubhuset for 100 kr. Her gælder samme vilkår for rengøring og depositum.  

 

Begrænsninger på udlån

  • Hvis klubben selv bruger klubhuset (fx til klubaften tirsdag og torsdag), udlånes klubhuset ikke. 
  • Hvis klubhuset er i brug til klubarrangementer, kan det heller ikke bookes.